Working all over town

Arkivbild, glad på extrajobb1.
För att kanske fortsätta i den mer positiva andan. Jag vet, det kanske inte låter så bra men... Jag har fått ännu ett jobb! Men den här gången är det annorlunda; 22 år. Arbetslös. 3 extrajobb. 1 deltidstjänst!
 
 Jag har alltså blivit deltidsanställd (vikariat dock) där jag ska få arbeta 13 timmar i veckan (utspritt på 4 dagar vilket innebär att jag får hela de dagarna ockuperade för att jobba 3,5 timme, ovärt?) Men jag är ändå glad. Det är ett litet litet steg i riktning där man inte måste planera, och planera om, sitt liv efter andras behov. Fasta tider, fasta dagar. Sju till fyra jobb, en dag kanske jag är där.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis ;)

2012-12-13 @ 22:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0