Mamma och pappa får också hångla!

Tillbaka. Har haft en soft helg hemma hos föräldrarna där vi grillade med alla grannarna på lördagen. Riktigt mysigt och tänkt att vi skulle dra ut, men vi ungdomar blev slö och bestämde oss för att lägga oss medans den äldre generationen for ut och levde loppan. Betyder det att vi tappat stinget? ^^

Jag tycker om när "gamla" människor gör "ungdomliga" saker. Som att festa, ha sex eller pussas. Jag känner många som tycker det är pinsamt när deras föräldrar går ut och då förstår jag inte riktigt hur dom tänker. Bara för att de fött oss, legat hemma i 20 år så har de inte rätt att gå ut? Trams säger jag!

När vi var utomlands en gång så satt vi vid ett bord och iaktog en familj på två barn och ett par föräldrar. Barnen sprang runt och föräldrarna stod i kön till buffén. Efter ett tag passade pappan på att dra mamman till sig och kysste henne. Han höll handen lätt på stjärten hennes och för några sekunder hånglade de.

Min vän blev äcklad och tyckte det var vidrigt att vuxna människor gjorde så offentligt medans jag tycker det är självklart att ALLA ska få hångla. Barnfamlijen har äntligen tagit sig utomlands och då tycker jag de ska hångla så mycket de bara kan. Var som helst, när som helst typ. Jag tycker det bara är fint att de fortfarande tycker om varandra och dessutom vågar visa det offentligt. Vad tycker ni?

Mammor och pappor får också pussas!

Kommentarer
Postat av: Annica

Det är klart att de får, det visar bara att de gör vad de kan för att behålla kärleken till varandra ;) Att de vill leva med varandra och att de fortfarande har samma känslor för varandra, om inte djupare. Har man småbarn är det kanske desto viktigare att verkligen ta sig tid för varandra ;)

2012-04-30 @ 09:20:37
URL: http://studentfrunannica.blogspot.com
Postat av: Mamma

Bra talat min älskade dotter ;)

2012-04-30 @ 11:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0