Johnny Depp och Natalie Portman tecknar

Fick den här videon skickad till mig. Paul McCartneys nya låt och i videon teckenöversätter både Johnny Depp och Natalie Portman. Riktigt fin video, älskar hur de tecknar my valentine på amerikanska.
[Mormor och morfar, betyder min älskling, tecken kommer när video 0:31]

Natalie Portman är riktigt duktig men trots att jag Johnny Depp är min fimstjärnecrush så är han sämst. Inget som helst minspel och det var ganska jobbigt och oplanerat att han ska ha en gitarr i famnen hela tiden?

Kommentarer
Postat av: REBECCA

sv: ja, ane brun är helt fantastisk:)



vilken härlig video det här var! men jag håller med, detta var inte johnny d's sanna ess!

2012-04-16 @ 19:49:26
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0