Rejseledare i Tyrkia

Har nyss varit på lägenhetsvisning och lägenheten var verkligen amazing! Har ganska dålig plats men vi får se.
Annars så känns det just nu som att jag befinner mig på fel ställe i världen. Jobba någonstans i något annat land, men bäst passar jag nog in i Türkey.

Jag har aldrig förstått mig på människor som reser till samma resmål. Speciellt detta Turkiet då. varför far alla dit? Men framförallt, varför far alla dit IGEN när de redan varit där? Ska man ut och se världen ska man väl se olika platser?
Men så for även jag till Turkiet. Vi skulle till Grekland men valde tillslut Turkiet. Och jag blev typ kär. Jag vill bara dit om och om och om igen. Och man ser andras bilder och känner igen sig, för Alanya är fortfarande så litet och intimt.
 Typ bästa landet ever.


Just nu känner jag att jag vill stå i en blå uniform, ha en ful scarf, uppsatt hår, högklackat trots att jag inte kan gå i dem och en board. Precis som alla mina vänner på facebook som nu och då statusuppdaterar om vilken vinterdestination de ska ha, eller att de har nödtelefonen i veckan.
Det var så skumt ute på utbildningen. Alla kom varandra så nära under så kort tid att det verkade hjärntvättat.

Jag saknar nog ett liv ute i världen ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0