Folk säger att det är coolaste videon ever!

Fan vad jag älskar att jobba där! Arbetet är kul och personalen supertrevliga! Ska strax tväräta på frasses med Johannes innan vi drar till Happis och där väntar fest direkt :D

Fick den här nyss på hjärnan och jag håller med Mimmie. Har sett videon ett antal gånger nu för folk länkar den som bästa video EVER! Men jag kan inte bestämma mig om den är fenomenalt bra eller bara njaa, var väl okej. Det är som antingen eller :P Början är grym men sen mjäker den av ganska besämt tkr jag. Låten är grym iallafall!


Kommentarer
Postat av: Ebba

SV: Tack, ja, man får bita ihop och ta sig vidare i livet :-)

2011-10-01 @ 10:33:34
URL: http://grytslyna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0