En "tragedi" som påverkat mitt liv.

Vaknade för ungefär 20 minuter sen. Kunde inte sova längre, drömde att jag åter jobbade på ett av mina gamla jobb och försökte konfrontera min dåvarande chef. Jag tror aldrig jag har berättat det på bloggen, men jag har jobbat på en speciell stor klädbutik och det räknar jag som en av de 3,4 "tragedierna" i mitt liv. Saker som påverkat mig oerhört mycket. Som ni gissat är mitt ex också en av tragedierna.

Jag försökte skriva om hur det var på det här stället för några veckor sedan, men det blev så mycket text. Därför försökte jag göra ett videoinlägg men t.o.m. det blev på över 10 minuter. Ändå väljer jag nog att berätta om det med en video, började nyss å skriva men det kommer bli text i oändlighet då. Så jag gör ett videoinlägg så fort Johannes farit till jobbet, då jag själv borde gå till ett annat jobb-tips jag fått, men det är just det det handlar om. För problemet på mitt gamla jobb var chefen.

 Jag är rädd för att hitta ett nytt jobb med risk för att råka ut för en sådan person igen. Jag älskar att jobba, och jag är bra på det, men hela grejjen när jag jobbade där har gjort mig så osäker, även fast det är så många år sedan nu. Kombinationen med det jobbet, och det som hände mellan mig och mitt ex ungefär vid samma tidpunkt blev en nedbrytande cocktail av svek, du-duger-inte och vem man egentligen är.

Har ni någon "livs-tragedi"? Något som kanske inte ser mycket ut för världen (eller som gör det) som har påverkat mycket av ditt liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0