Vin och pojkvänner

Bara tvättids-dag utan något levererat kontrakt idag heller :P Fredag kväll så jag ska nog ta ett glas vin i den obäddade sängen och se sista avsnittet av Värsta pojkvänsakademin som jag spenderat de senaste timmarna med. Tur min karl redan är bästast ^^ Längtar så tills vi har vårat palats och vi kan dricka vin ur kristallglas istället för vanliga små oboy-glas.

Något vin min syster hade tipsat om som skulle vara sött och fruktigt. Svartvinbärsvin, men he va int så gott va ja minns.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Näää usch!! Och man spyr som en gris om man dricker mer än ett glas :p Drack det en gång i mina ungdomsdagar..men mår fortfarande illa bara jag tänker på det!!

2011-11-19 @ 11:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0