Min marinblåa kappa, som ingen annan har.

Ja jag måste väl också få påpeka hur magiskt det var att kika ut och se marken täckt av snö igår kvälls, även fast det nu på morgonen liknar mer halvsmält frost. Påtal om väder och vind så har jag gått i min VÅRjacka ända tills för någon vecka sedan, trodde det var Norrland jag bodde i? Vars är den 4 meter djupa snön, skotrarna som kör i centrum och isbjörnarna?
Iallafall, tills för en vecka sedan när jag började använda min "nya" dubbelknäppta ull-kappa. Bara synd att den är marinblå, hade hellre velat ha den i svart men det var slut

Alltså det svarta tyget var slut, för jag har faktiskt sytt den själv. Mitt första plagg som jag sytt själv som jag faktiskt använder. Tyvärr så blev inte bilderna så bra men ni kanske får se mer av den i framtiden ;)

Kanske kommer ni ihåg att jag har vävt en äkta ullpläd också? Fyfan vad jag slet med den, vävde över ett halvår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0