Sex-tampongen!

Ni vet att jag är vulgär, som nu kommer prata menstruation på bloggen :O Men jag såg en reklam på facebook idag, om sexvänliga tamponger. "Coolt, undra hur de funkar" Klickar och den här produkten möter mig.

Vad tycker vi girls?
Min första tanke var; smart! Sen började jag asgarva, ser fan ut som en tvättsvamp som man ska in med, hahah! Sex med en svamp inuti som kramas ur och suger upp? men näe xD Men tanken är väl relativt smart, utan snöre och impregnerad men nå bra grejs, som är bra för "underlivet" men jag tycker mest det är utseendet som är så jävla kul, ser precis ut som tvättsvamp på Dollar, 2 för 10:-

produkten och bilden är lånat härifrån.
http://www.tampongshopen.se/tamponger/beppy-tamponger/

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men kul om den sväller igen i hålet man ska ha för att ta ut den ;)

2011-11-10 @ 18:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0