The luckiest day of my life, all time typ

Igår var det verkligen min tur dag, faktiskt lite orolig över om jag använt upp all min karma-tur under 24timmar.

Det hela började med att, som ni vet, att jag och Johannes fick första tjing på en urfin lägenhet på hälften av hyran än vad den är värd.

Sedan ringde dom från jobbet som jag sökt på jobbchansen för två veckor sedan, och de ville ha mig! Därför har jag härmed ett extrajobb (det som jag redan har, som innefattar inredning kan man säga) och nu dete här nya som troligtvis kommer bli deltid, på ett barn-ställe! Perfekt att kombinera!

Eftersom jag haft så tur att få båda mina stora problem lösta på samma dag tänkte jag gå och köpa en lott, men så kommer Johannes hem och han har redan köpt lotter till oss båda och favoritchokladen♥ Så mest tur av allt är att jag har honom^^

Jag vann iallafall 25:- x2 på den..!

Så Johannes och jag har bestämt oss för att fira den 9/11 varje år, as the awesome day!
Något annat att fira är också att vi har EXAKT 5 månader idag, jag å han.♥ Im the luckiest person in the world. fast på riktigt, i verkligheten.

Glada och fina bilder:

förresten, ni vet att ni måste fråga innan ni vill låna mina bilder? :)

Kommentarer
Postat av: Frida- studentliv i Karlstad

sv. haha. grattis! låter som att du hade en bättre dag än jag! Så kul ;)

2011-11-10 @ 16:25:22
URL: http://fridasfriday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0