IM BACK, eller gone, beror på hur man ser på saken.

Som ni märkt har jag varit lite frånvarande ;) Har flyttat för gott till "Palatset" som vi kallar det och just nu finns inget internet där. Jag är just nu i gamm-lägenheten för att städa. Såhär ser det ut för tillfället;

Och här sitter jag;



Det har hänt så mycket och vi är på godväg att köpa en MASSIV soffa, med divan och "cosy hörn". YEAH!
Men nu ska jag åka vidare, återvinna, bråka med arbetsförmedlingen, handla och sedan förbi Mimmies lägenhet för att plocka upp det sista jag har där, haha, ni skulle sett vindsförrådet, det var smockat och nu gapar det helt tomt. Bara mina saker som stod ^^ Tills vi ses igen, mors! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0