Hoppa hej bäck? Utpust och Twilight lust

Ni kan lugnt läsa vidare för jag avslöjar aldrig något viktigt ur filmer, men Twilight var skitbra! Fast sämre än dom andra filmerna skulle jag säga, för det handlade bara om en sak genom hela filmen typ, men det är ju också bara del ett av hela Breaking dawn filmen.
 Däremot tror jag att det är den roligaste filmen av alla, man skrattade ofta, men kanske mest för att man lätt eggar upp varandra när man är på bio x) (För er twilight nördar har jag skrivit ett inlägg tidigare om serien)

Annars så har jag ringt dem som hyr ut lägenheten som vi skulle få, han HAR skickat kontraktet men att det brukar ta längre tid för dem och komma, så kan pusta ut. Vill dock ändå inte ropa hej före vi hoppat över bäcken. Har ni tänkt på det uttrycket? Mimmie säger att uttrycket går "Inte ropa hej fören man har gått över bron" men det makes no sense jue.

Man ska ju inte ropa hej innan du hoppat över bäcken för det blir lite pinsamt om man ropar hej och sedan ramlar i. Visst är det så det menas?

Älven, 2009

Kommentarer
Postat av: Mimmie

nähädu! jag brykar säga "inte ropa hej förrän björnen är skjuten" och jag kan väl hålla med om att man inte brukar ropa "hej" när man skjutit en björn...

2011-11-17 @ 16:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0