Vad har jag gjort sen jag kom hit?

Jag och Anette har varit ute och kollat imgivningarna. Köpt lite frukt och så. Det regnar och är tryckande tropiskt. Det är nervöst och jag har en del ångest för att jag vill helt klart hellre vara i sverige just nu :O Men det kommer bli bättre sen =) 

Ttänkte dela med mig med några bilder från promenaden. Byn är jättefin dessutom!
Plus några bilder från middagen, gott var det men det bara sprutade armar och djur ur maten ^^ Små bläckfiskarmar och riktiga snäckor!

men internet är så segt och Anette otålig ^^ så bilder kommer senare :)
Nu ska vi ut på en promenad till och leta reda på havet.



Kommentarer
Postat av: Johannes

Vad härligt det skulle var med tropisk värme. skicka upp lite! XP I happis har det varit 6 grader idag. nästan för kallt för vår-jackan..

2011-05-02 @ 22:14:56
Postat av: Johannes

Vad härligt det skulle var med tropisk värme. skicka upp lite! XP I happis har det varit 6 grader idag. nästan för kallt för vår-jackan..

2011-05-02 @ 22:15:35
Postat av: Johannes

Vad härligt det skulle var med tropisk värme. skicka upp lite! XP I happis har det varit 6 grader idag. nästan för kallt för vår-jackan..

2011-05-02 @ 22:17:25
Postat av: Johannes

Vad härligt det skulle var med tropisk värme. skicka upp lite! XP I happis har det varit 6 grader idag. nästan för kallt för vår-jackan..

2011-05-02 @ 22:17:31
Postat av: Johannes

gött med tropisk värme, skicka hit lite. här i happis har det varit kallt.

2011-05-02 @ 22:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0