Dag 9: Gå på glas och slå genom trä

Förmiddag och eftermiddag: Försäljning, hela dagen. Mycket lärorikt men inget intressant för er att veta. Vi fick iallafall även idag lite fysiska utmaningar :O

Så idag har jag gått på glas! Nej, jag hoppade t.o.m från en stol ner på glaset, men tyvärr så hann ingen ta kort på det här. Så bilderna är från några timmar efter första gången, när jag gjorde det igen.
Gå på glas var inte alls så spännande som jag trodde. Det ser fast ut och är mycket psykologiskt men gjorde inte ett dugg ont. Gör ondare att gå och hämta posten utan skor. Men vissa började blöda så helt ofarligt var det inte.




kolla in armbullarna jag börjat få!







Då testade även Anette på att slå genom en bräda med handen. Helt grymt mäktigt, och på sätt och vis var jag lite extra glad att hon lyckades på sista försöket eftersom hon därmed slog sönder den sista brädan, så jag inte kunde testa ^^
Slå genom en bräda hade varit coolt, men för att klara det måste man satsa järnet, för tvekar du gör det jävligt ont. Jag är mycket stolt över dig Anette! Video på när hon klarade det.


Anette blev så överväldigad av att hon klarade det att det kom en och annan tår även fast hon inte ville.




Ikväll tänkte jag göra klart min transfer och har faktiskt kommit en bit på vägen, yeei till mig, men fortfarande inte klar. Transfer-provet är på torsdag och jag hoppas jag har nog med desciplin att vara redo tills dess.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alltså jag är så IMPAD ( ja, jag skriker ;) på er tjejer :) GOO!!

2011-05-11 @ 06:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0