Spanien: Allas skador

God siesta!
Kan knappt gå förigår när jag dansade på bordet ramlade jag ner och slog knäet illa. Syns ingenting än så länge men det kommer bli en rejäl blåning! Kan inte böjja det alls nästan. En annan tjej i klassen blev skuren med glasflaska på benet igår så hon fcik sy 10 stygn, så glad att det inte hände något värre. Hon började bråka med en kille, och hsn slogs med några och i tumultet för att stoppa bråket blev hon skuren.

Är synd om det ska vara såhär imorgon för då kommer vi få lite kändisbesök och dansa, hoppas jag kan va med :s

Annars så fick jag min första femma på första-hjälpen-examen igår! :D
Detta firades med att alla for på texas. Det var en kul kväll, komde hem typ klockan 3.

Just nu ligger jag på balkongen med en liten pringlesburk och solar. Kort siesta idag så vi skrivs, hejs


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, vilket jävla party!! De går visst vilt till;) Var försiktig och rädd om Dej <3

2011-05-23 @ 14:22:09
Postat av: Mamma

Och Grattis för exelenta arbetet på livräddningen. Jag känner mig trygg nu när jag börjar komma upp i åren ;) Kram

2011-05-23 @ 14:23:25
Postat av: [email protected]

HEJ LILLA RONJA!

HAR JUST NYSS KOM HEM FRÅN STUGAN.

JAG LÄSTE DIN BLOGGEN . OH VAD DU ÄR DUKTIG OCH BARA PLUGGA O JOBBA.

VAD VI LÄNGTAR DIG . VAR RÄDD OM DIG VÄL. MÅ SÅ GOTT!

KRAMAR / MORMOR O MORFAR

2011-05-23 @ 21:36:12
URL: http:// ovitaskor ronja
Postat av: [email protected]

HEJ LILLA RONJA!

HAR JUST NYSS KOM HEM FRÅN STUGAN.

JAG LÄSTE DIN BLOGGEN . OH VAD DU ÄR DUKTIG OCH BARA PLUGGA O JOBBA.

VAD VI LÄNGTAR DIG . VAR RÄDD OM DIG VÄL. MÅ SÅ GOTT!

KRAMAR / MORMOR O MORFAR

2011-05-23 @ 21:37:53
Postat av: karin.norberg.hem@telia.

HEJ LILLA RONJA!

HAR JUST NYSS KOM HEM FRÅN STUGAN.

JAG LÄSTE DIN BLOGGEN . OH VAD DU ÄR DUKTIG OCH BARA PLUGGA O JOBBA.

VAD VI LÄNGTAR DIG . VAR RÄDD OM DIG VÄL. MÅ SÅ GOTT!

KRAMAR / MORMOR O MORFAR

2011-05-23 @ 21:38:41
Postat av: [email protected]

kära ronja!

roligt att läsa i din bloggen. oh vad vi saknar dig . sköt om dig väl med stora kramar / mormor morfar

2011-05-23 @ 21:46:18
Postat av: [email protected]

herre gud vad jag skrev samma ord . hm tre samma meningar hihih.

kram / mormor

2011-05-23 @ 21:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0