Skum Kändis i Hemlig upplevelse

Haha, tack mormor för ALLA fina kommentar ;D

Kändisen har just landat och Anette sprang iväg för att träffa honom i baren. Jag orkar inte för vi kommer lix träffa han imorn och jag är naken. Dessutom ska vi upp tidigt imorn för att göra ännu en hemlig upplevelse på hög höjd, spännande spännande! Hoppas bara mitt knä hänger med..

Annars så känns det oerhört skumt att läsa andra personers tankar och inse att de har plockat upp ens eget skräp. Sitt eget skräp. Skräp som du inte hade behövt plocka upp, bara för att det känns oavklarat eller dåligt samvete. För mig som är utifrån ses det glasklart. Du skulle inte börjat, du kommer (och gör) gräva er dig själv i ett traktorspår och gå runtruntruntruntrunt, som jag gjort, under så lång tid. Jag varnade dig och det enda jag kan säga är Lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0