NÖDutryckning

Sådärja, då komde man nyss hem från skolan (Klockan är 06.50) Lektionen som vi hade imorgon (idag) som jag pratade om igår när vi trodde att vi skulle få göra ännu en upplevelse var lite helt fel ut. Lektionen hette Open air och det som hände var följande:

Gick och la mig klockan 00. Vaknade klockan 1.57 av att rumstelefonen ringde. Det var en av instruktörerna som ringde, sa att jag skulle klä på mig och komma till scenen så fort jag kunde. Trodde jag och Anette gjort något eller så varför just vi hade blivit ringda. dessutom var inte Anette i sin säng när jag vaknade så blev jättenervös och drog till scenen.

Väl där så var alla andra elever där, alla nyvakna och i mjukisbyxor med håret på ända, och då fick vi våran uppgift:
Det har blivit överbokat och ni ska nu öppna en helt ny destination innan gästerna kommer klockan 9.

Det innebär att man ska hinna göra en välkomstfolder på 7 sidor, skaffa samarbetspartners, göras scheman, en informationspärm med all fakta som kan tänkas behövas om landet, försäkringar, utflykter mm. Och en massa annat. Så efter en timmes sömn, var man väckt och det förväntades att man skulle vara fit for fight!

Det var långt, och jobbigt, och svårt men blev nyss klar. I samma sekund som jag la ner pennan ringde mitt alarm på telefon om att jag skulle vakna, sjukt!!

Nu väntar jag iallfall på att frukosten ska öppna så jag kan äta, sen sova och sedan på lektion igen men inte förens 14 nu, tack å lov. Men då blire dans för hela slanten!
GOD NATT, och var glad för att ni inte har galna instruktörer som ringer er mitt i natten och vill att ni ska dansa till Cascada och sedan skriva uppsatser och klippa och klistra tills klockan 7 på morgon!

 riktig gäsp men riktigt skum hand, HAHA

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men stackars lilla du.. Men du klarade de :)

2011-05-24 @ 07:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0