Igår, idag, imorn

Idag har vi varit LEDIGA!!!!!!!!!!

Eller egentligen så skulle alla på utflykt men alla är så trötta så nästan hela våran klass bestämde oss för att inte fara på någon utflykt alls istället! :D

Vi drog ner till stranden och upptäcktsfärdade lite och sedan badade och solade hela dagen. SÅ grymt skönt! Jag hoppas jag fått någon färg (Kevin har iaf definitivt, ungefär hej-jag-är-helstek-röd xD) och älskar saltvattenshår, wherever, whenever! (Shakira)

Men måste måste måste måste verkligen plugga resten av kvällen :(

Igår så festade vi ända tills klockan 7, det var sjovt :D Hejdå!

Idag har vi varit på stranden.

Imorgon är det jobbsamtal. Fritidsresor kommer ner för att anställa 30 personer! Och jag ska inte gå.. För man måste vara 100 procent säker att börja jobba NU, inom en vecka för att gå på de här jobbsamtalen. känns dumt att komma hit och inte få visa vem man är och vad man kan men samtidigt så är jag ju inte säker. Kanske borde jag bara se världen. Det är ju faktiskt vad det handlar om.



Sayonara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0