hjärna-mage-hjärta

jag undrar om jag ska välja en väg. som jag inte tagit. som jag gått miste om. som jag går miste om om om om jag väljer. hur jag än gör, hur jag än tänker, hur mycket jag än grubblar;
så tänker jag alldeles för mycket.

jag luktar cigarettrök. och pratar inte franska. och har dubbelhaka. OCh en ny kategori har kommit till mitt samvete. Bara för att göra det lite krångligare, så är det inte längre en hjärta-hjärna-grej, utan en hjärta-hjärna-mage-grej. Ett till svarsalternativ. C på en fråga.

Min hjärna
Mitt hjärta
Min mage, min instuation, min mänsklighet, säger aj. Och jag vet inte varför. Men det makes no sense.


Kommentarer
Postat av: Mimmie

svar: aaaw hihi :) låten var väldigt fin. har bara hört dig talas om den men nu lyssnade jag på den, riktigt fin.

2011-05-17 @ 16:00:18
Postat av: Mimmie

nej tänk inte så mycket. vi LN-are har en tendens till att överfundera på saker.. :P

sv. tack! haha det var morgon; lite svullen typ ;)

2011-05-17 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0