Dag någonting: INSIKT i vad jag håller på med!

Diskuterade detta i ett mail med mamma:

Idag har vi haft en lektion, jobbet som reseledare där vi fått se hur man brukar bo, vilka uniformer man kan ha, vad man ska ha koll på, och allt annat praktiskt och det känns så jävla bra! Och då sa dom det där om att man inte ska tänka för mycket på det som händer hemma, för det kommer inte ha flyttat sig en cm när du kommer hem medans du har vandrat så många steg och det är sant! Jag missar så mycket här av gemenskapen och upplevelsen för att blogga eller skypea, måste släppa loss mer. Men jobbet verkar riktigt kul iaf, hårt nå jävulskt förståss men ändå.

Jag är rädd att jag kommer bli kär. I för många saker samtidigt.

Härmed är ett blogginlägg om dagen inte ett måste, jag ska leva livet! Om jag kan hålla mig sj från bloggen ^^ Känner bara inte att jag måste ha det som ett måste.
Imorgon har vi vårat andra och sista muntliga prov, förra var transfer och nu VÄLKOMSTMÖTE. Wish me luck, det kommer jag behöva.
Har inte börjat träna fören ikväll, smart jobbat Ronja! Men det har gått ganska bra ikväll, hoppas bara det sitter kvvar tills imorn.



P.S Våra cabaréer var bättre än danskarna, woppi! ^^ Äntligen något vi svenskar är bättre på än danskarna. D.S

Kommentarer
Postat av: Stigen

Låter ju bra att du trivs och gillar jobbet. Ja och lev livet Ronja, det var väl bland annat därför du åkte? Se det som steget du tog att flytta till Skellefte; du utvecklas. Now, have the time of your life, och kom tillbaka med massa erfarenheter rikare. Så kommer ditt liv här hemma också bli ännu bättre. Framtiden ser ljus ut för the turqouise broes ;)

2011-05-19 @ 10:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0