Dag 7: Transferprov och äventyrsområde!

En vecka på resande fot och 6te dagen i Spanien.

Förmiddagen: Vi hade transfer-praktiken. Som är ett miniprov inför transferexamen som är på torsdag. Även fast jag skrev klart det imorse så gick det riktigt bra :D Vi åkte runt runt på riktigt i en buss och pratade i mikrofon.
Sedan fick vi hål eftersom de andra skulle göra sin transfer, så det blev en;

Lång-siesta: Som jag och Anette spenderade vid poolen. Åt en pizzaslice och lyssnade på engelsmän som hade världens härligaste dialekt. Även Fabian var med oss ett tag. Men han orkade inte ta av sig skorna för att sola xD





Eftermiddag: Så hade vi G-fit. Trodde vi. Peppade på att det skulle vra zumba så fick vi istället åka buss. TIll ett mycket häftigare ställe!! Vi for till en äventyrspark där vi med hjälp av armar, ben och karbinhakar tog oss fram i olika hinderbanor högt uppe i luften. Den högsta var nog 40 meter upp och en riktig upplevelse att kasta sig ut för att sedan svischa 60 meter över skogen. Har massor med filmer och bilder men gör ett eget inläägg senare om äventyrsparken.



Har nu på kvällen sett Anettes show som dom satt ihop på mindre än en vecka. Den var mycket svår för 75 procent var på danska, så man fattade inga skämt ellet aktiviteter.
Sedan möttes vi, jag och de andra 5 nyckelpersonerna i min grupp för att diskutera våran show. Och där har jag varit ända tills nu (00.46) Så är trött och väntar på ett mailsvar från dig Johannes..

Ska sova nu. Vi hade också G-fit på anläggningen. Crossfit. Samma som för några dagar sen, så kommer vara lämmen nå jävulskt. Helt sjukt vad alla haft ont de senaste dagarna. Så fort det kommer en trapp hör man alla "aj..aj..aj" Hahha, så vi får se om jag kommer mig ur sängen imorgon ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0