Bilder: Äventyrs dagen


Stod G-fit på schemat och istället för att fara och springa som vi trodde, blev vi inlastade i bussar och ivägskeppade till Aktiv natura äventyrspark! Inte fy skam dock!!





Vi färdades i hinderbanor högt uppe i luften och skaffade oss en teamspritit medans vi övervann våra rädslor.










Och här kommer en liten film på mig när jag åker den längsta biten. Det gick fort som fan och för att bromsa farten tog jag tag i repet som ni kommer se och det resulterade i att jag fick en brännskada i handen. Varpå jag missade avsatsen, började åka tillbaka och var rädd för att ta tag i repet igen, tillslut inser jag att jag MÅSTE ta tag i repet och gör det ordentligt för att inte bränna mig igen, vilekt resulterar i ett supersnyggt tvärstopp! xD!



Och efter det så hade vi intensiv G-fit i 12 minuter med Crossfit-Lars. Jäädrans, he va jobbigt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0