HAPPIS

Här kommer de få Happis bilderna jag tog i helgen.




Det var kallt och blåsigt som fan. Det trodde jag inte, att ju högre upp man kommer i Sverige, ju kallare blir det ;P




Min present till Jenny som jag la ner åtskilliga timmar på. Bara synd att det ser ut som mindre jobb än vad det var :P
Jag klippte små lappar som jag skrev alla våra minnen på och sedan vek som pappersflygplan, som jag sedan fyllde en skolåda med. Hon fick förståss ett presentkort och ett nagellack som "riktig" present också, men fyfan vad jobbigt det var. Har ni testat handskriva text på senaste tiden? Superjobbigt och jag tänker inte vika ett flygplan till i hela mitt liv typ ^^


Några av grabbarna när vi tittade på Elli som försökte klämma in sig i torktumlaren. Det gick riktigt bra.






Och Jens födelsedagspresent till Jenny var att ha på sig mankinin på Bootyshake-night, så jävla skön kille!


En överblick över Grottan.


En sekund efter att Jenny kört en bootydance med Jens! xD


Såhär såg stolarna ut på Max, värsta design prylarna, såg jätte coolt ut! :D

Har några fler bilder men vill inte lägga ut ansikten, så ni som känner mig på facebook kanske kommer få se dom =)

Det sköna med happis är att, finns det en gitarr på en halvmils avstånd så kan du hoppa upp och sätta dig på att någon drar igång någon låt, och eftersom i princip alla där kan sjunga eller spela så hakar alla på.

Här är ett klipp från när vi var på vandrarhemmet. Älskar att lillkille nummer 2 (han längst till vänster) kör trummor med hjälp av fötter, flaskor, knän och händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0