Jogga/upptäcka/babysitter

Goddag! Har just kommit ut ur duschen, och innan dess har jag varit ute och joggat!
Fast det blev mer en jogging/uptäcksfärd. Hittade mig fram till Vitberget och valde att ligga där mitt på asfalten ett tag. Låg mitt på parkeringen, med solen som sken och John Mayer i mp3n. Ibland är det guld värt att vara arbetslös!♥

Sedan gick jag ut i backen som tydligen har stängt för säsongen. Jag har ju inte åkt bräda en enda gång i vinter! :O
Satt på taket på en vindbua och tittade ut över the skyline of Skellefteå. Minns nästan en annan gång man var där med någon som då var någon som sa att allt det skulle bli mitt en dag. Och vi skrattade länge.

Sedan joggade jag hemåt igen. Så var ute en timme iallfall =)
Nu är jag hundvakt till Tessy igen och ska nog möta Robban på stan kring två-tre.
Nu ska jag spackla ansikte, hej dåh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0