Frukost i en hink och Maxi-körning.


Nyvaken
Fanns inget bröd/fil/mjölk/ägg eller något annat som man kan äta till frukost i lägenheten idag, så har ätit turkisk yogurt och cheerios, utan honung eller sirap :P Fast det var ganska gott ändå. Måste alltså på stan och storhandla, måste ju ha mjölk till våfflorna idag :D.

Dom har dessutom inte hört av sig från Maxi än, så det verkar kört. Och får jag inte Maxi, så vill jag stanna utomlands, om jag trivs med reseledar-jobbet.
Så vet inte riktigt vad jag ska säga till hon som erbjuder personlig assistent jobbet.. "Jo ja hej, jag tänkte bara säga att jag inte vill jobba hos er. Fast kanske i juni! Om jag inte gillar sol och värme. Jag kan komma och gå som jag vill va?" Jag vill va ärlig och ringa henne och säga någonting iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0