Peace and Love, here I come!

Igår när jag var hos Johannes och lyssnade på reagge så kom det upp en låt med en artist med en bekant röst.
" Åh, han ska jag se live i sommar!"
Jasså vem då?
Vänder mig om och ser att artisten är Ziggy Marley!
Nej ska du?! Vars då?!
"På peace and love!"
HELT SJUKT! För den enda artist jag verkligen skulle kunna åka iväg söderöver för att se är Kings of Leon, och de spelar på Peace and Love iår!
Men eftersom de var det enda bandet jag ens var intresserad av så kändes det lite ovärt att fara dit så jag och Jenny la idén på hyllan, och har inte ens idats kollat de nya artistsläppen!
 [Idats: Norrlänskt uttryck för inte orka, inte bry sig om]

Så fullkomligt flög på datorn och in på deras hemsida, och jajjemen. Tusen nya och superbra artister ska spela!
60 procent är dessutom svensk reagge som jag snöat in mig på den senaste veckan, PERKELE! Nu måste jag ju vara ledig vars jag än är mellan 28 juni-2 juli!! :D:D :D

Hur grymt är det inte att se Ziggy Marley OCH Kings of Leon!!
Klicka här för att se artisterna som ska dit, och vilka jag ska se!
OBS: De artister jag strukit är mestadels artister jag aldrig hört talas om eller inte har koll på. Kommer kolla upp alla och se de som är ens det minsta intressant :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0