Halsont, Roberto och nya tag!

blogg.se har legat nere så har inte kunnat uppdatera fören nu :/

Vaknade imorse med halsont! Bara för att jag var ute och sprang igår, DÅLIGT! Har druckigt två koppar thé men har fortfarande ont.

Idag ska jag möta upp med Mr Roberto och troligtvis åka ut till skehamn :O Långt uta Jukkasjärvi..
Vi ska käkis pizzis och se film/spöa varandra i street fighter.

Nu ska jag skriva några mail, handla och fara ut och springa en gång till så jag kan lyxa med pizzan utan dåligt samvete :P
Måste verkligen göra något åt min livsstil om jag ska äta såhär OCH dricka som jag gör hela helgerna. Dessutom vet jag ju att det blir en utomlands beach 2011 ;D

Ska bli ungefär såhär stark, speciellt lika stark som Ida!

Jag och Ida, cypern 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0