Tröst för heartbroken people

Jag vet att det låter bitchigt men jag tänkte på det för någon dag sen, när jag var ute och gick. Även fast jag fattat det förut, och insett. Så insåg jag nu ännu starkare.

Det finns så mycket som jag aldrig mer kommer få göra med dig.
Och jag är så glad för det..!


Livstips: Tänk att det finns någon därute som passar dig!
Den tanken var/är min största tröst;
Att det finns människor därute, som passar mig bättre och kommer älska mig mer.

Var inte i ett förhållande, som du inte mår bra av, även om du är kär.
Jag har lärt mig (redan förra gången jag och M var tillsammans) att kärlek inte övervinner allt.
Ibland funkar man bara inte tillsammans, så är det. Försök, men slösa inte med tiden. Du har all tid i världen, men den är inte värd att sätta på en person som inte får dig att må bra. Plenty of fish in the sea, och det är sant..!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0