Ilska!

Jag är förbannad se nanting! Ingen aning varför.
 "BRöL, har du mens eller?" Nej men jag hoppas jag får det jävligt snart, säkert därför jag är arg,
och för att försäkringshelvetena inte kan hålla sig till en sak och dessutom har jag legat som en jävla ostkrok så hela ryggen är fucked up. Jag behöver en massage NU.

Ska städa [det behövs! Plus att jag ska ta hand om morbrors Tessy klockan 4] och söka jobb idag, men söka jobb när man är arg är ingen bra kombination.

Fick förresten ett roligt samtal igår, haha "Njut medans du kan". Ska göra ett videoinlägg när jag lugnat ner mig om Happis och lägga in dom få bilderna jag hann ta också.

Mors!

Kommentarer
Postat av: Hugokarolina

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-08-19 @ 11:18:53
URL: http://hugokarolina.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0