Har festat med MIMMIE!

Igår var det tänkt fest men verkade inte bli av så då skulle det bli film hemma med Mimmie men så blev det fest :O Och varför inte dra med Mimmie då? :D

Fest på moröhöjden, fast ingen buss kom så vi fick ringa alla i min telefonbok tills jag fick tag på Ida (Ms lillasyster) som skjutsade oss =)

Klockan var väl typ 11 när vi kom dit så det var räzerfesta och sedan for vi på Allstars, där vi fick stå i kön i ungefär en timme och jag höll på att kissa på mig!
Jag och Mimmie dansade järnet och nu hade dom låst dörren som jag och Nicke ramlade in i igår^^

Jag och Mimmie hade skitkul tillsammans med de andra och slutade (som vanligt?) i Nickes och Jens soffa.
Så imorse gick vi hem och idag ska vi ha softar dag och se film och äta en massa =)






Walk of shame utan shame
Bilder snodda från Mimmies blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0