Felsms.com

Bastuextremen var superskön! Först basta med god doften sedan peeling med salt och olja, sedan smörja in sig med akacia-honung, MUMMA! Len som en bebisstjärt nu!

Har suttit på felsms.com en halvtimme och den här tyckte jag var kul:

Till: Killen
Sms: I really feal bad about cheating :S
Svar: It's ok baby i also cheated with a girl on your dorm.
Förklaring: Min amerikanska kompis berättade till mig om detta sms som hon skulle skicka till en annan kompis men råkade skicka till sin kille. (hon menade att hon fuskade på ett prov) Det tog slut direkt efter, haha


Haha, illa. Aaah dammit, nu fortsatte texten vara liten, ajja.

Nu ska jag göra Sverige en tjänst och skriva ner hela texten på Miss Li-Happy sinner på letssingitlyrics.

Why cant I stop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0