Ett par vackra bloggar.

Nej ni känner mig. Har inte varit ute och sprungit. Jag kom fram till att det var för blåsigt ute.. Eller för varmt eller för mycket luft utomhus. Jag kommer alltid på något.

Så har stordiskat och fixat alla papper som legat runt i lägenheten. Sedan bestämde jag mig för att läsa Michaela Fornis "Bok om kärlek". Väldigt vacker.
Men så bestämde jag mig för att det var för fint väder för att inte gå ut alls, så jag tog min vattenflaska, resten av den mörka chokladen, mina solglasögon och denna fina bok med ut.



Hittade en stentrapp där jag satt på mina vantar som förresten numera är ensamma <3
Socialierade lite med grannarna som sprang förbi stup i kvarten trappen^^

Jag vill också kunna skriva sådär oerhört, ha en vacker blogg om rosetter och cigaretter, men Forni skriver fortfarande inte lika bra om brustna tonårshjärtan, fräkniga nyckelben och fötter utan strumpor än Sandra Beijer. Hennes blogg är oerhört vacker! Kolla in best of t.e.x.





Fornis blogg är fin och mer verklighet, Beijers mer vackert drömmande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0