Bland de roligaste klipp jag någonsin sett!

Förlåt för den superdåliga uppdateringen!
Har inte gjort så mycket idag men har fortfarande massor av text i händerna.
Tänke bara visa för er de där awesomea klippen som jag pratade om i förra veckan.

Det finns ett klipp, som jag seriöst nästan höll (hållde, hall? hur fan böjjer man det) på dö av! Jag skrattade så magen krampade ihop sig och jag grät och hade svårt att andas. Men detta klipp får ni se en annan dag ;D

Men den här youtubekanalen som Fredrik och Thomas visade i förra helgen, ligger ungefär i samma klass på humorskalan! SÅ SJUKT JÄVLA ROLIGA xD

Den här såg jag först, men de två senare är längre och bättre :D SE DOM!
Dom är norrländska, svenska och hilarious!




Kommentarer
Postat av: Sara

Haha

2011-03-09 @ 09:33:10
URL: http://www.sarastenberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0