BAM, och du har fått jobb, i massor!

Har legat i sängen hela förmiddan, och varit allmänt arbetslös. Vädret är super och alla mina vänner är på swedenrock, så har inte haft en själ att umgås med =(

Har ringt ICA för att de ville att man skulle trän-arbeta lite innan man börjar och BAAM!
Nu jobbar jag konstant tills jag ska jobba PÅ RIKTIGT. Prestationsångest för någon som inte gjort mer än 2 knop per dag annars, men iofs så var det ju full rulle i Spanien också så.

Fick ett mail om utbildningar också, som man skulle göra via internet, inför jobbet på ICA. Lite frågor och så tänkte jag. Gick in på hemsidan och BAAM!!
Fan mer att läsa än när jag tog körkort, och kaptitel hit och frågor dit och harreligen!

Ska iallafall till Haparanda imorgon (men innan dess till ICA också) så ska göra alla dessa kaptitel medans J är på skolan.
Kommer bli skönt att byta miljö, inte för att jag har hunnit landa i någonstans men Happis känns bra. Jenny, Robin och Johannes känns bra.

Spanien-> 30 dagar-> Stockholm 1 dag->Lappland 2 dagar->Stugan 4 dagar->Lägenheten 3 dagar->Happis 4 dagar.
Ett jädrans flängande.

Och att jag åt de stora blå gjorde inte saken bättre. Och det finns inget drickbart whatsoever (eftersom man fortfarande inte kan dricka kranvattnet) Så lite prestationsstressad över ingenting.

Glad ändå och nu ska jag FAN se en film, för det har jag inte gjort på över en månad för jag har aldrig haft tid eller ro!
Ja just ja. Hämta Mimmie på busstation om en timme, ingen idé att börja.


[nov]Minns ni när jag hade jobb? Knappt jag. Hälsade förresten på dem i helgen, fan vad jag saknar världens bästa gäng! Har aldrig så kul som när jag jobbar med dom. Och jag älskar att jobba där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0