Klor har bränt genom allt plus FRÅGESTUND

en doft av klor. Kan ha förstört allt. Har offrat allt, för ingenting. Varför? Ingen aning. Klor och kyla framför värme och något jag aldrig varit med om.

 Så dagen har bestått av total tystnad och imorgon åker vi till stugan där täckningen är noll. Dock det vackraste stället i världen, så jag hoppas bara att den vackra personen också följer med. 

Inget bloggande sen tills måndag, så vi passar på!

FRÅGESTUND!
Alla frågor ni har! Om reseledarutbildningen, om spanien, om något kryptiskt inlägg, om mig, om Mr J, om min familj, mina framtidsplaner, annat om allt eller inget, ställ den! Finns inget dumt, skriv anonymt, kom ihåg att inget är censurerat! Så ses vi på måndag. ;D
För jag ska till det bästa stället på hela jorden! Och det är i sverige!♥


saknade dock hela gänget med service och co'are imorse :P

Kommentarer
Postat av: a

hur mår du när du tänker på m nuförtiden?

2011-06-01 @ 22:35:15
Postat av: Petra Persson

Goddag! vad kul din blogg verkar. lär med all säkerhet läsa på din blogg igen. (: Hoppas du har en kul helg =P

2011-06-30 @ 01:57:59
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0