Vad vill du lyckas med?

Hejhejhallå!
Finns ju ett liv utanför bloggen och valde att leva det i helgen. Har haft en sån superdupersuper helg! Sol, sällskap, familjen, god mat och framförallt wakeboard!

Jag älskar vattensporter men det är sällan jag utövar dem. Var två år senast jag stod på vattnet. Det är så totalt jävla otroligt roligt men jag är så jävla lämmen (har något otroligt med träningsvärk) så jag knappt kunde röra mig igår. Det är en sådan otrolig känsla att lyckas med någonting! Lyckas komma upp. Lyckas åka utanför vallen. Lyckas starta från vattnet!

Jag har nog insett en liten grej, hela det här utomlands. Jag vill leva livet. Det är därför jag vill utomlands. Men leva livet kan man göra mitt ute i skogen, ståendes på ett par vattenskidor på en sjö, i Sverige. Det hela handlar bara om att jag ska unna mig mer. Göra det jag vill. Och om man jobbar i Sverige, då får man pengar, och för pengar, kan man fara ut och resa. Istället för att jobba, resa och uppleva platser. Unna sig att kasta bort 10 000 på en resa till okända platser. Hur ska man annars kunna se okända saker och lära sig okända grejjer.
Jobba utomlands är ju fortfarande en liten dröm, men det hela handlar mer om att leva, se världen och ha roligt på vägen. 



har dock lite ångest över att ge upp hela utomlandsideén. Men än så länge, känns det bra. Vi ser väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0