Taking tag i stuff, dödsdömd och théhetta

Skellefteå har idag varit supervarmt och jag tog äntligen tag i städningen här i lägenheten!


Hur illa är det, när man hittar dinosaurier under bokhyllan är då frågan? Aldrig sett filuren förr :S


Så har fixat en massa på min got-to-do-lista och det känns förträffligt. Annars så har jag jobbat idag en snutt (3 timmar, woohoo... Hata dessa smådagar)



Annars så fick min kära cykel dödsdomen idag. Lämnade in den för nån dag sen och fick beskedet idag att det går på över 1000 kronor att fixa cykeln (som är värd 300.) Buu-hu, min röda wasan :'(

Så nu tröstar jag mig med en mycket efterlängtad kopp thé. Det har varit alldeles för varmt för att dricka thé de senaste 2 veckorna men nu skulle jag banne mig ha om jag så måste sitta naken i duschen hela natten. Ser väl om man lyckas somna i den här hettan :P Gnatt.

nu ska jag dricka en kopp till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0