Tribute, to the best feeling

Som jag sa har jag haft en annorlunda känsla i kroppen de senaste dagarna. Finner mig själv rörd av ingen anledning, eller av alla anledningar. Det är som en magisk kombination av de bästa sakerna i världen, och jag har aldrig förstått sådant förut, men just nu gör det intryck. Sådant som alltid funnits runt om mig, men som jag inte sett. Klyschigt? Eh aa, ganska men det är sant också.

Och de tillsammans under några soliga dagar har skapat det renaste jag någonsin känt och jag vet inte om jag ska tro det. Det är exakt som jag skrev;

Världen är så fin, sällskapet så underbart och platserna så vackra att jag aldrig vill sluta ögonen, inte vill blinka för att missa en sekund
samtidigt som jag bara vill blunda och låta synerna vara fastbrända på näthinnan så de förblir de sista, att den här känslan stannar i kroppen till the very end.

Jenny- mitt förflutna, en underbar genuin person med starka åsikter som alltid törs höra sanningen. Jag vet inte vars jag hade varit utan dig.

och min familj
- utan er är jag inget och ni är det tryggaste i världen. Jag vet att ni alltid finns där för mig, och alltid kommer att finnas. Klischeerna haglar men har ni någonsin känt känslan när man vet sanningen? Ni är en värld. Och jag älskar er oerhört.





Norrland- det vackraste hem jag kan föreställa mig.





och Johannes- den vackraste människan jag någonsin, upprepar någonsin träffat i hela mitt liv. Jag är så otroligt otroligt tacksam över att jag stött på dig av alla miljoner i världen, och jag tror på dig. jag tror på oss. Jag älskar dig.







Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fint!! Och vi älskar Dej och finns alltid för Dej som Du finns för oss <3

2011-08-01 @ 13:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0