Ettusenfyrahundrafyrtio minuter

Vid den här tiden om 24 timmar, kommer jag troligtvis ligga i sängen, även fast klockan inte ens är sju. Även fast jag inte tvättat bort sminket, eller borstat tänderna så kommer jag inte lämna sängen på resten av kvällen. Även fast jag är ledig, ända tills morgondagen så kommer jag ha för lite tid. För lite tid och för många pussar att placera, älskling.
Vid den här tiden om 24 timmar, då kommer du vara hemma och då får jag änteliigen hålla din hand, sätta en hand i din nacke eller hålla om dig. Orden och handlingarna kommer vara så många och tiden, den kommer vara så få♥


Kommentarer
Postat av: johannes

Jag längtar! <3

2011-07-16 @ 23:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0