Outfitsen som använts i fyra dagar

4 dagars ouppdaterande, och vad har jag att säga?
Jag har myst i min nya babyrosa one-piece som jag fick i födelsedagspresent av mina syskon och Sofie (och mor och far var med på ett hörn) Faktiskt en likadan som den jag testade för några veckor sen.

Har varit lite emot baby-overalls idéen men sen min käre bror fick en införskaffad i present så har det varit en hel del tillfällen när jag själv tänkt "fan nu skulle man haft en one-piece" så nu har jag en alldeles egen :D

Annars så har outfitten varit sommarklänning á la hitta-i-Mimmies-garderob.

man använder alldeles för lite klänning.

Sedan har jag haft en skumt otroligt sensationell känsla i kroppen de senaste fyra dagarna. Jag tror det kallas kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0