Kläder, kakor och filmer

For på stan och provade en one-piece för första gången, här en rosa jumpsuit från Gina 499:- Tro det eller ej, så köpte jag ingen


Tycker om vagina-stjärten som man får också, men den var mysig.

Det hela slutade med att jag åkte hem från stan med ett par mörka jeans för 199. Ingen bild. Dom ser ut som alla andra jeans.

Sen hade jag 500gr gammalt smör som jag tänkte baka upp. Vilket resulterade i några kladdkakemuffins (som jag glömde i ugnen så de är stenhårda men om någon vill ha dem ligger de i kylskåpet) och min verkliga verkliga VEERKLIGA favoritkaka of all times; Sockerkaka med vaniljmjölksfyllning! Tänk er lukten av varm vanilj och smör, mmmmmm! Superlätt recept.


ogarnerad

Så har sett "DUE DATE" alldeles själv och ätit mer än en kvarts kaka alldeles själv. Filmen var bra men fattar inte vad alla snackar om, de tycker filmen är en 10poängare, och visst den var kul, men inte 10.
Samma som "TRUE GRIT" som vi såg igår, gänget och jag. Bra men inte top 10 filmer jag sett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0