Vilken film såg jag?

Började se This is england två, men pallade fan inte utan subtitle! Åh den som verkade så bra :( Blir så svårt när dom pratar så snabbt och har den där [härliga] dialekten.
Så jag tänkte att jag skulle se Candy istället. En film om förälskade pundare från 2006. Den började riktigt bra, och sen började dom prata och jag märkte att det inte var någon subtitle på den heller! Så medans jag fixade en ny version så såg jag Paranormal activity :O
Jag vet, jag är inte den snabbaste på att se den, och har hört av en massa att den sög, men vafan, I gave it a go..
Bild från google
Jag tyckte den var bra, rädd blev man iallafall. Sådant där blir man ju mest rädd för, hoppa fram grejjer.
När kameran slutar snabbspola klockan 02.11 typ och man bara väntar och skrämmer upp sig själv, vad det är som ska röras nu. Älskar när Jenny hånar den där typen av filmer "WOOOH, en dörr öppnas, WOOOH vad lääskigt" hahah
Men jag tyckte den var riktigt bra faktiskt, inte super, men bra. Synd bara att man inte hade någon att krypa upp mot så man inte skulle bli så rädd. När det började bli lite läskigt så hämtade jag katten tillslut, tänkte hon kunde ligga och sova på mig iaf, men inte gick det inte! Hon skulle prompt sitta just framför skärmen och följde filmen med stor entusiasm [spellcorrection?] haha.
Själva historien och som allt var inte särskilt bra, och slutet sög, men ändå, 8/10 grådvärgar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0