Tummen UPP

VET NI?! :O Jag googlade så jag kunde få fram en bild på hårtoppsserumet som jag köpte för attt lägga ut på bloggen och vad kom inte upp?

Jo min blogg, och bilder på tex min lårkaka, och en massa andra bilder från bloggen. Nog vet jag att det kan bli så, om jag skriver om produkten men det kändes ändå läskigt :s
Iaf, så testade jag mitt nya hårtoppsserum som jag köpte på migg jobb för 50 kronor. Brukar alltid låna av Jenny när jag är med henne, för hon är en sådan där lyxtjej som bara köper från salonger och det tycker jag känns lite onödigt. När det finns tyyyp samma för 2 hunker billigare.
Så som sagt, nu har jag ju köpt ett eget och det funkar superb :D, man får vara lite försiktig, som med alla serum, så man inte tar för mycket så det blir slabbigt i håret.
Har nu sminkat mig och känner mig sådär så man vill hångla med sig själv i spegeln, haha NOT, har ni sett det klippet? haha störd.
Vi ska iaf på middag hos Ms föräldrar för hans pappa fyller år. Ska bli gott :) Så vi hörs nog inte fören efter då ;)

Kommentarer
Postat av: Jindriana Jones

Det kanske låter GOTT...

2011-01-17 @ 17:06:23
Postat av: R

haha ja, sanneligen :D

2011-01-17 @ 21:04:18
URL: http://ovitaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0