Still hunting my dreams

Det är sjukt att vissa saker aldrig vill lämna ens undermedvetna.
Som en vän som jag har.. eller hade. Hon var en skithög och även fast jag sa upp kontakten för över 5 år sen så fortsätter jag drömma om henne ibland.
Senast jag hörde av henne så bad hon om förlåtelse och ville att vi skulle vara vänner, och att hon bara varit avis på mig. Tyvärr så gav jag henne inte en chans till.
Inatt drömde jag att hon följde efter mig överallt och bad om förlåtelse, hon sa "Kan vi inte bara gå tillbaka?"
Varpå jag svarade "Varför gå tillbaka när man gå framåt?"
Väldigt klyftig jag var, mitt dröm-jag.
En annan dröm som jag hade om henne för någon månad sen handlade om att hon försökte sticka ner mig med en bordskniv. Scary shit.
Har ni något som hunting your dreams from the past?


Skolavslutningen i 9an.
Jag är ganska missnöjd (som synes) jag vet inte ens varför jag gick med på att vi skulle hålla om varandra.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

hehe oki, igår var det min matdag så lagade en jätte god spaghetti för hela familjen sedan plugg lite på kvällen (: lagar du mat hemma? :P alla har olika smak ^^

2011-01-27 @ 13:20:12
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0