Snopen, slipa och min del av vårt hjärta<3

Haha så jävla snopet imorse, precis när vi stängt ytterdörren och tagit på oss skorna ringer Gabba. Dom var vid badhuset och där stod det att det var stängt pga simtävling! Tycker ju att Eddahallen kan ha en hemsida som dom UPPDATERAR så man vet om dom har stängt eller inte.
Så det blev iaf att vi for och slipade soffan jag och Marcus. Hela dagen. Vi hann t.o.m måla grundfärg och den riktiga färgen ett varv.
Ikväll så har jag och M myskväll. Har nyss avnjutit supergod hemlagad pizza som vi lagat tillsammans (picnic bog/tonfisk med färska champinjoner) och sen blir det film och chips (jag vet, har typ gett upp det där "inte äta bajs på en månad" men ikväll har jag dispans tycker jag. Hur ofta får man karln sin att sitta stilla en hel kväll tex? :O)
FÖRRESTEN, igår tog jag åter på mig min del av hjärtat som Marcus gjorde när vi var tillsammans förut. Har faktiskt mycket lättare att somna om jag håller det i handen.
Visst är dom fina? Dom sitter dock i läderremmar nu, inte i sytråd^^
Puss och kram, hoppas ni hade en superhelg :D

Kommentarer
Postat av: Mimmie

tack :D

sv. njaao, om du menar samma bildspel som jag hade gjort så är det på det där redigeringsprogrammet jag pratade om men jag vet inte hur man får en video (antar typ YT-klipp)att spelas om och om. googla!

2011-01-16 @ 20:42:02
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0