Skoter, förfrysningar och Ninjasyskon

Blev spontan skoter-tur idag.
Först hade jag och M musikkrig på vägen dit
Hårdrock:1
Hippityhoppity: 2!
Sen åkte vi runt hela dagen tills jag började frysa som satan. Jag hade ju inte ens vett att klä mig ordentligt, så alla tår och fingrar samt knän (jag vet, visste inte ens att man kunde frysa om knäna) var bottenfrysta, verkligen.
Så jag hoppade på Evas skoter och hon körde rääserfort(!) så isen piskade uti öga och såhär såg jag fortfarande ut en halvtimme efter att vi kommit hem till Marcus farfar. Tänk då hur röd jag var innan.
Vet, inte särkilt smickrande bild men vem fan är snygg på en söndag när man kör skoter? Inte jag iallafall.
Marcus hittade en pilotmössa i en garderob.
Sedan for vi hem till Eva och Tommy. Ifrån dom kommer Ninja, och två av Ninjas syskon bor fortfarande kvar och söker hem, så om någon vill ha en kattbebis i Skellefteå-trakten.. =) Plus att du får se dom nu Mimmie.
Tova och Svarthaka
Svarthaka
Two-face.
Jag vet, coolaste namnet. ;D

Kommentarer
Postat av: Mimmie

oj vad coola teckningar/(täckningar?) dom hade! gillade mest two-face, är det en hona eler hane? är dom gosiga?

2011-01-24 @ 10:52:59
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0