MOVIE OF THE YEAR

Vet att jag bara har snackat film idag typ MEN, jag har sett årets bästa film! Alltså typ 2010 års bästa film också. Eller så har jag bara glömt vilka jag sett förra året..Whatever. Hittade den där Candy med subtitle och den var grymt bra!
Den handlar om två unga förälskade människor som är pundare och deras ständiga jakt på ett perfekt liv och nog med cash.
Den var vacker och älskar det hon skriver i slutet och Heath Ledger är ju bara så sööt. *Hosta upp en sötboll* Nej men seriöst han är riktigt bra skådis och naturlig på ett sätt att det känns verkligt. Jag orkar inte berätta så mycket, utan jag tycker helt enkelt att du ska se den!!
Jag är alltid för snål för att ge 10/10 men den får iaf 9,5/10 gummislangar som man snurrar runt armen när man ska ta sig en sil.
Han dog som ni kanske vet av en oavsiktlig överdos av 6 olika sömn, ångestdämpade och smärtstillande piller som han fått utskrivet efter en jobbig separation och vårdnadstvist med sin flickvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0