Inventering/ DETTA har jag köpt idag :D

Nu har jag jobbat ganska exakt så precis i tolv timmar idag. Räknat allt möjligt från linjaler och tiny porslinsfigurer, till vindrutetorkare och hårsnoddar.

Detta "fyndade" jag på jobbet idag:

En tvålpump i svart keramik som ser ur som eiffeltornet som jag ska ha diskmedel i


Och den här whiteboard tavlan med ram och plats för fotografier, kommer bli så bra!
Sen köpte jag äntligen ett sådant där hårtoppsserum som jag jämt lånar av Jenny. Ja Jenny, jag köpte det itne för 200 spänn hos en frisör, men 50 kronor av Gliss duger lika bra för mig.

Ska se tv (och hoppas vi slipper lets dance :P) med the family. Imorn är jag ledig :D Vilket jag egentligen har varit i en vecka, men det  känns inte som ledigt då. Kan inte koppla av i lägenheten på samma sätt som man kan göra hemma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0