I hemliga flyttlådan och kuken i fittan på ettan

Har nu tittat igenom min flyttlåda, som innehöll typ 30 kg saker, men det enda jag fick ut (sånt som inte ska på vinden igen) var två kokböcker, en penna och ett värmeljus^^ Resten var kataloger och lampor som inte ska upp.

IMORN (eller på onsdag^^) ska jag fan gå till stan och köpa ett minneskort till kameran. Som jag trodde så var alla adaptrar som mamma skickade för små. Måste typ ha en bamsing till minneskort i den där kameran.
[...]
MEN GUUD!! Det var seriöst tecknad porr på ettan!! Alltså, det var seriös porr. PÅ ETTAN!
En tecknad tjej och kille som pettade varandra och hade sex, stönade och hela kittet. Utbildningssyfte säger dom väl, men vadfan var det där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0