Dreaming is my second world

För ungefär ett år sen, så drömde jag något otroligt mycket varje natt. Och jag drömde de mest sjuka och roliga saker. Jag älskade att gå och lägga mig! Man levde ett liv på dagen och ett helt annat om natten.

Inatt drömde jag tre drömmar som var sådär superverkliga, som den igår och som dom jag drömde för ungefär ett år sen.
I första drömmen var lite skum, så vi skippar den.
Andra drömmen och tredje drömmen satt som ihop. Vi levde i en stad där det fanns olika gäng. Dessa sköt vilt omkring sig och i de flesta stadsdelar så ville de att man skulle böna och be för sitt liv så kanske man kom undan med en kula i armen eller benet istället. Men i en stadsdel (typ chinatown hette det och det bodde många kineser där) där sköt kineserna ner folk utan nåd.
För att komma från en sådangär stadsdel så var vi (jag och Marcus) tvungen att åka i en fullsatt bil med folk från mitt förflutna, de var fulla och det var Marcus också, men vi klämde in oss iaf. Jag kommer inte ihåg några ansikten förutom att han i framsätet var en gammal pojkvän från mellanstadiet. Elias hette han.
Det är helt sjukt att man ens kan drömma om människor som man ser på skolan ibland men aldrig pratat med, eller människor som man känner men som man inte snackat med på 10 år ungefär. Jag tycker det är jätte intressant, tänk om någon du inte känner har drömt om dig i sitt undermedvetna? :)
Iaf så började Marcus (full som han var) att bråka med Elias. Jag visste att de i bilen också hade vapen och jag ville inte ha något bråk, så jag försökte tygla min karl och säga åt alla andra att hålla käften. Jag bad flera gånger att de skulle stanna bilen så man kunde hoppa ut, men de vägrade lyssna, tillslut öppnade jag bildörren för att hoppa ut i farten. Då ramlade killen som satt ytterst ut, föraren fick panik och började sladda av vägen, en annan kille ut och fick ansiktet klyvt av en passerande lyktstolpe i princip. Sedan körde vi i diket och frontalkrockade med en betong-gris och Elias som satt i framsätet, dog.
Av 7 personer i bilen var det 3 som dog. Vi gick på Elias begravning.
Andra delen handlade om när jag, Mimmie och mamma skulle över till någon stadsdel och var tvungen att åka på en madrass över en älv för att komma dit. På madrassen satt det redan en kines, så vi hoppade på. När vi satt där så påminde jag mamma och Mimmie om att dom skulle akta sig för kinserna eftersom dom skjuter ner människor, och just då fick jag ögonkontakt med kinesen som satt med oss, och han drog fram en pistol och sköt mig.
På något sätt lyckades jag skjuta honom med hans egen pistol också och medans han dog så sköt han omkring sig, såg att han var nära att skjuta Mimmie så jag tog tag i hans hand och försökte sikta pistolen mot honom själv, men jag var ju inte så stark eftersom jag höll på dö. Tillslut sköt kinesen sig själv igen och dog tillslut, men då hade han redan fått in ett skott på Mimmie i magen. Och det var så sorgligt för mamma skulle bli utan båda av sina döttrar nu och sedan vaknade jag.
Jag (helt sjukt vad blek jag var!) - mamma - Mimmie - mormor förra julen ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Huvva!! Vilka drömmar!! Dröm sött istället ;) Kram

2011-01-11 @ 18:48:39
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0